ponedjeljak, 21. studenoga 2016.

MOJI HOBIJI

Ja sam inače jako lijena osoba... volim se izležavati, čitati, spavati... Kad nešto moram napraviti ja se zagledam u zid i čekam da se to napravi samo. Jako volim slušati rock glazbu prije spavanja, a najgore mi je buditi se rano u jutro za školu. Ali svi imaju jednu ili više stvari koje jako vole raditi a kod mene je to crtanje i slušanje glazbe. Kad napravim zadaću sjednem se za stol i crtam svakakve slike... ponekad mi ispadnu super a nekad ih bacim u smeće. Crtanjem mogu izraziti kako se trenutno osjećam a i zabavno mi je crtati glazbu. Ponekad crtam ljude, a ponekad naslovnice. Volim imati crteže u bilježnicama, po zidovima u sobi... Ja ću uvijek naći nešto po čemu mogu šarati i skoro uvijek imam inspiracije. Od crtanja nikad neću odustati zato što je to ono što me čini sretnom.

1 komentar: