četvrtak, 8. prosinca 2016.

KAD ODRASTEM...?!!

Užas... Nema goreg pitanja nego što želim biti kad odrastem, zato što nemam blage veze. Jedina ideja koja mi pada na pamet je nešto u vezi s muzikom i slikarstvom... ili možda nešto u vezi s informatikom. Željela bih naučiti svirati neki instrument, znati lijepo crtati, putovati po svijetu... kad bolje razmislim moj najveći uzor je bend Black Veil Brides. Zato što mi se sviđa takva glazba jednostavno bih htjela napisati i stvoriti neku pjesmu. Željela bih upoznati neke prijateljice ili prijatelje koje će zanimati isto što i mene, pa bi zajedno mogli stvarati glazbu koju će netko možda htjeti slušati. Isto bih htjela upoznati Black Veil Brides i reći im koliko su njihove pjesme dobre. Ako mi to ne uspije, a iskreno se nadam da hoće, željela bih biti učiteljica engleskog zato što mislim da je engleski najbolji jezik od svih. Voljela bih znati i španjolski ili talijanski, ali engleski je glavni. Mislim da bi svi ljudi trebali što bolje znati engleski. Ali opet nisam sigurna što želim biti... možda se odlučim u 7. razredu a možda u 8... Nikad ne znaš, možda mi se to više neće sviđati u 8. ali mislim da hoće.

2 komentara: